شیرین نوشته های یه آسمونی!

همه چیز از این بالا...

شیرین نوشته های یه آسمونی!

همه چیز از این بالا...

ریزنوشت!

از این روزا متنفرم! 



امروز یه خانومه رو آورده بودند مدرسه که شبهات دینی مون رو برطرف کنند... منم گفتم چرا اول صبح رو با لعنت و ... به مردم (مجاز از یزید!) شروع میکنیم و این لعنت فرستادن تو یک روز صبح خوب و شیرین یک تاثیر بد و منفی ای میتونه رو ما بزاره.... خانومه جواب داد که چون یزید و قوم وابسته(!) آدمای خیلی بد و بی بصیرتی بودند ما لعنت برشون میفرستیم... 

الآن من موندم چه ربطی داشت؟! معلم پرورشی جون (!) شبهات مون برطرف شد دیگه کاملا...



آهنگ مرو ای دوست  اصفهانی...  یاد یه عالمه خاطره میندازتم... 



آقا یه پیشنهاد! میخواین درباره یکی حرف بزنید حداقل یه چیز درست و حسابی باشه... مثلا دزدی یا قتل یا....  آخه به چرت و پرت ها چرا  گیر میدی خب؟!



تعریف کار گروهی برای من = انجام دادن کار بیشتر و یدک کشیدن اسم چند نفر دیگه که اصا نمیدونند تو گروهتند!

خسته شدم از بس کار گروهی انجام دادم و حس کردم از وقتی که فردی کار میکنم هم تنها ترم...

دیروز واسه همین  دو ساعت اشک ریختم... هم گروهی های گرام حتی حاضر نمیشند دو دقیقه تو مدرسه وقتشون رو بزارند روش... 



فردا اولین روزیه که امتحان نداریم! 



میتونم حس کنم هر روز آمپول زدن چه احساسی داره.... 




بارووووووووووووووون بیااااااااا دیگه!!




نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا 1390,09,08 ساعت 10:07 ب.ظ http://razizi.blogsky.com

درود .
این ها که چیزی نیست .
ما تو مدرسه به جایگزین ( ! ) معلم دین و زندگیمون گفتیم که ثابت کنید قرآن تحریف ( املا ؟ ) نشده !
تو اثباتش از حکم استفاده می کرد .
می گفت آیه داریم که قرآن تحریف ( ؟ ) نشده !
آخر هم نتونستیم متقاعدش کنیم

تعریف کار گروهی از نظر من ( سال اول راهنمایی ، آزمایشگاه زیست ) :
انجام دادن کار بیشتر ، ساکت کردن هم گروهی ها و یدک کشیدن اسم چند نفر دیگه که اصا نمیدونند تو گروهتند .

کار گروهی یعنی همین دیگه

کلا به هر کی که میگم میگه کار گروهی یعنی همین!

مهناز 1390,09,17 ساعت 09:20 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد